Virtualus susitikimų asistentas
Dirbtiniu intelektu pagrįstas bendrovės „Tilde IT“ kuriamas įrankis planuojama gerokai supaprastins susitikimų ir posėdžių organizavimą. Jis apims visą susitikimo ciklą – nuo datos suderinimo iki reziumė bei atliktų darbų ataskaitos. Į sprendimą bus investuota per 800 tūkst. eurų.
Susitikimai „suvalgo“ 12 val. per savaitę
Įvairių tyrimų duomenimis, susitikimai vidutiniškai užima apie 15 proc. bendro darbuotojų laiko, o vidutiniškai organizacijose dirbantis žmogus skiria apie 12 val. per savaitę susitikimams – jiems ruoštis ir dalyvauti.
„Dauguma dirbančiųjų organizacijose susiduria su problema, kiek laiko ir resursų prireikia pasiruošti susitikimui: suderinti tinkamą visiems dalyviams laiką, surasti laisvą salę ar erdvę, laikytis taisyklių ir tvarkos susitikimo metu, tuomet parengti protokolą ar santrauką, išsiųsti dalyviams bei fiksuoti susitarimus ir stebėti, kaip jų laikomasi. Visa tai yra sutelkta į šią mūsų inovaciją, kuriai kol kas nėra pasaulinių atitikmenų“, – sako „Tilde IT“ vadovė Renata Špukienė.
Pasak jos, nors lietuviškų tyrimų susitikimo sąnaudų tema beveik nėra, pvz., JAV duomenys rodo, kad dėl neefektyvių susitikimų kasmet prarandama iki 283 mlrd. dolerių. Dėl to nemažai technologinių bendrovių siūlo įvairius sprendimus, didinančius susitikimų efektyvumą.
„Rinkoje yra įvairių sprendimų pavieniams aspektams – planavimui, dokumentavimui, vertimui, susitarimų fiksavimui, tačiau nėra vieno įrankio, kuris sujungtų visą susitikimo ciklą: nuo salės rezervavimo, susitikimo datos automatinio suderinimo iki jo protokolo bei automatinės atliktinų darbų suvestinės“, – sako R. Špukienė.
Bus integruotas šnekos atpažintuvas
Sprendimas bus pritaikytas veikti keturiomis kalbomis, kurios yra morfologiškai sudėtingos ir dar neturi rinkoje veikiančių analogų: lietuvių, estų, latvių ir rusų.
„Į virtualų susitikimo asistentą integruosime ir kitus „Tilde IT“ sprendimus, pvz., dirbtiniu intelektu grįstą automatinę vertyklę ir automatinį šnekos atpažinimą ir pavertimą tekstu. Todėl toks asistentas galės ne tik parengti išsamius protokolus, bet ir fiksuos komandų ar atskirų žmonių įsipareigojimus, sugebės išskirti svarbiausius darbus ir atsakingus asmenis bei automatiškai išsiųsti informaciją renginio dalyviams“, – funkcionalumus apžvelgė „Tilde IT“ vadovė.
Sugebės versti sinchroniškai
Jame taip pat bus integruotas automatinio vertimo įrankis, tad virtualusis susitikimų asistentas galės realiu laiku versti pokalbį į kitą kalbą. Tai itin pravers ir nuotoliniams susitikimams ar posėdžiams.
Projektas užbaigtas 2022 metų rugsėjo mėnesį. Projekto metu sukurtas prototipas yra testuojamas ir ruošiamas galutinis produktas.
Projektas iš dalies finansuotas iš Europos regioninės plėtros fondo, 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų Covid-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atgaivinimui“. Finansuojama kaip ES atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
„Tilde“ – Baltijos šalyse veikianti bendrovė, 28 metus teikianti programinės įrangos lokalizavimo paslaugas ir vystanti tokias kalbines technologijas kaip mašininis vertimas, šnekos atpažinimas ir sintezė, virtualūs asistentai ir kitos.
Daugiau informacijos
Renata Špukienė | Direktorė
TILDE IT
J. Jasinskio g. 12 | Vilnius 01112, Lietuva
Mob. +370 5 274 0373
tilde.com